نوشته شده توسط : siah-sefid
 
عاشق وپراحساس
 
اون اشکاش مثل الماس
 
واسه من عزیزترینه
 
میمیرم براش
 

 
جای اشکاش روشونه هامه
 
تب دستاش روگونه هامه
 
می دونم عشقم همینه
 
می میرم براش
 
خـــــــــــــــــــدا
 
اگه میون این همه ادم
 
بازم نوبت باختن من بودچراعاشق شدم
 
اونیکه همه هستیم وزیرپاش دادمچرااتیش سوختن من بود
 
چراعاشق شدم
 
عشقش ازسرم زیاده دلم وبرده چه ساده
 
می بینی کجای کارم می میرم براش
 
وقتی هست عاشق ترینم بهترین مردزمینم
 
سرروشونه هاش میذارم
 
می میرم براش
 

 

 






:: موضوعات مرتبط: شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: غمگین , آخر , آخرین , احساس , از , ما , اول , تگه , ای , خسته , باید , بدون , برای , به , بهش , بگو , بی , بیا , یکی , یک , یه , یا , که , کسی , ها , هامون , هم , همه , قصه , فقط , فکر , غم , عکس , فرشته , دوری , ذهن , دنیا , جاده , خدا , دست , دوست , دوست داشتن , دلم , روز , شب , عزیز , خاطره , تب , چشم , چشمی , واسه , پس , خون , خونی , دکلمه غمگین , عشق , نفرت , کلمات عاشقانه , کلمات غمگین , کلمات , عشقی , شکست , غم , غمگین , متن , شعر , دکلمه , متن عاشقانه , شعر عاشقان , دکلمه عاشقانه , متن غمگین , شعر , عشق , غمگین , افسرده , تنها , اشک , تنهایی , اندوه , مرگ , شکست , ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: