نوشته شده توسط : siah-sefid

می خوستم بهت بگم چقد پریشونم
دیدم خود خواهیه... دیدم نمی تونم
تحمل می کنم بی تو به هر سختی
به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی
به شرطی بشنوم دنیات آرومه
که دوسش داری از چشمات معلومه
یکی اونجاست شبیه من... یه دیوونه
که بیشتر از خودم قدرتو می دونه
چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم ؟
تو می خندی... چه شیرینه... گذشتن... تازه می فهمم ! تازه می فهمم !
تو رو می خوام تموم زندگیم اینه
دارم می رم ته دیوونگیم اینه
نمی رسه به تو حتی صدای من
تو خوشبختی همین بسه برای من
تو خوشبختی همین بسه برای من





:: موضوعات مرتبط: شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: آخر , آخرین , اثر , احساس , از , اما , اول , اگه , ای , این , با , بار , باره , باز , باشه , باید , بد , بدون , برای , به , بهش , بگو , بی , بیا , بیشتر , تا , تب , تنها , تو , جاده , جام , حیفه , خاطره , خدا , خسته , خودت , داره , داریم , دست , دل , دلت , دلتنگی , دلم , دنیا , دنیای , دو , دوری , ذهن , را , راه , رد , رفته , رو , روز , زندگی , زیبا , سر , شب , شده , شعر , عاشق , عزیز , عشق , عکس , غم , فرشته , فقط , فکر , قصه , قلب , ما , مثل , مرز , مرگ , من , می , میکنی , نفس , ها , هامون , هم , همه , واسه , پر , پس , پشت , پیش , چرا , چشم , چشمی , چه , کرده , کسی , که , گروه , گم , یا , یه , یک , یکی ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: