نوشته شده توسط : siah-sefid
 
ستاره من شقایق من
 
صبورو مهربونی باقلب عاشق من

گل نازم ،شقایق من
 
دوستت دارم ،شقایق من

دوچشمات قاصدبارون،نگاهت حرم تابستون
 
یه عمره عاشقت هستم ،گل نازم

توخورشید همه روزام،تومهتابی توی شبهام
 
بذاردستات وتودستام گل نازم
 
نیازمنی گل ناز منی تووقت بی کسی هام توچاره ساز منی
 
گل نازم ،شقایق من
 
دوستت دارم ،شقایق من
 
غزل بانونگاه توامیدزندگی داره من واروم نمیذاره گل نازم
 
غزل بانوغرورمن توای سنگ صبورمن تموم شوق وشورمن گل نازم
  
گل نازم ،شقایق من

دوستت دارم ،شقایق من






:: موضوعات مرتبط: شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: غمگین , آخر , آخرین , احساس , از , ما , اول , تگه , ای , خسته , باید , بدون , برای , به , بهش , بگو , بی , بیا , یکی , یک , یه , یا , که , کسی , ها , هامون , هم , همه , قصه , فقط , فکر , غم , عکس , فرشته , دوری , ذهن , دنیا , جاده , خدا , دست , دوست , دوست داشتن , دلم , روز , شب , عزیز , خاطره , تب , چشم , چشمی , واسه , پس , خون , خونی , دکلمه غمگین , عشق , نفرت , کلمات عاشقانه , کلمات غمگین , کلمات , عشقی , شکست , غم , غمگین , متن , شعر , دکلمه , متن عاشقانه , شعر عاشقان , دکلمه عاشقانه , متن غمگین , شعر , عشق , غمگین , جدایی , شدن , شد , افتاد , افتاده , ما , آمد , افسرده , تنها , اشک , تنهایی , اندوه , مرگ , شکست , ,
:: بازدید از این مطلب : 972
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: