نوشته شده توسط : siah-sefid
 

اگه شکسته پای من

 

گریه نکن عصای من

 

هر چی شکسته بنویس

 

به پای گریه های من

 

اگه تمومه طاقتت

 

نمونده روز راحتت

 

نگاه با صداقتت

 

غنیمته برای من

 

آینه و شمعدون نمی خوام

 

من لب خندون نمی خوام

 

هر چی که خندس واسه تو

 

هر چی غمه برای من

 

بخند و از خنده بگو

 

از غم بازنده بگو

 

عمر بزرگوارتو

 

تلف نکن بپای من

 

عشق منو می خوای چیکار

 

عذرو بهونه کم بیار

 

دوس ندارم که عاقبت

تو بشکنی به جای من






:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: