نوشته شده توسط : siah-sefid

ساده دل
صد دفعه گفتم من به تو که عاقبت نداره عشق
با این که قلب خسته ام باجون دل واست نوشت
روی دریا خونه ساختی ساده دل
خیلی دیر یارو شناختی ساده دل
تو قمار ناگوار عاشقی همه هستی تو باختی ساده دل
منم اون عاشق دیونه اووون
که اومدم باز در خونه اون
اما اومدم تا نفرینش کنم
نفرینمو به قلب سنگینش کنم
اااااااییی ساده دل اما نفرین که کار قلب تو نیست
تو برو با خط قلبت بنویس
که تنهایم پایون نداره اخه درد تنهایی گلایه نیست





:: موضوعات مرتبط: شعر , شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: غمگین , آخر , آخرین , احساس , از , ما , اول , تگه , ای , خسته , باید , بدون , برای , به , بهش , بگو , بی , بیا , یکی , یک , یه , یا , که , کسی , ها , هامون , هم , همه , قصه , فقط , فکر , غم , عکس , فرشته , دوری , ذهن , دنیا , جاده , خدا , دست , دوست , دوست داشتن , دلم , روز , شب , عزیز , خاطره , تب , چشم , چشمی , واسه , پس , خون , خونی , دکلمه غمگین , عشق , نفرت , کلمات عاشقانه , کلمات غمگین , کلمات , عشقی , شکست , غم , غمگین , متن , شعر , دکلمه , متن عاشقانه , شعر عاشقان , دکلمه عاشقانه , متن غمگین , شعر , عشق , غمگین , افسرده , تنها , اشک , تنهایی , اندوه , مرگ , شکست , ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: