نوشته شده توسط : siah-sefid

خدا حافظ...خدا حافظ
دیگر با خودم تنها
در پرتگاه زندگی
سرگردان
تنها
در پنجه حادثه
اینسو و آنسو میگردم
خدا حافظ...خدا حافظ..
من دیگر با خودم تنها
سر به گریبان تنهائی
دنبال خودم میگردم
من دیگر به آهنگ میله های
گردان مرگ گوش نهاده ام
خدا حافظ...خدا حافظ
من دیگر رازهای ناگفته ام را
به اشکهایم قصه میکنم
گره اندوه سینه ام را
با دندانهایم میگشایم
من دیگر با خودم تنها
از زمستان سرد محبت تو
به سوی بهار گرم تنهائی
سفر میکنم
خدا حافظ...خدا حافظ
دیگر با خودم تنها
پروازم را با بال شکسته ام
سوی دیار بیگانه
میگیرم...
با غصه حسرت کنار میایم
و با اشکهایم همدست میشوم
خدا حافظ....خدا حافظ
دیگر همین چاره من است!
خدا حافظ





:: برچسب‌ها: متن , شعر , دکلمه , متن عاشقانه , شعر عاشقانه , دکلمه عاشقانه , متن غمگین , شعر غمگین , دکلمه غمگین , عشق , نفرت , کلمات عاشقانه , کلمات غمگین , کلمات عشقی , شکست عشق , غمگین , افسرده , تنها , اشک , تنهایی , اندوه , مرگ , شکست ,
:: بازدید از این مطلب : 829
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: