نوشته شده توسط : siah-sefid
 
شبها که بغض می کنی دنیاسکوت می کنه
 
 
زمان به صفرمی رسه زمین سقوط می کنه
 
 
شبها که بغض میکنی به مرز مرگ میرسم
 
 
به گریه کوچ میکنم ببین چقدربی کسم
 
 
دریایی ازارامشی من طرحی ازخروش رود
 
 
زیباترین شعرجهان چشمای غمگین تو بود
 
 
پشت کدوم ساعت شب درگیر این سفرشدی
 
 
چه دیربه هم رسیدیم و
 
 
بی وقفه مثل هم شدیم
 
 
توکه به غنچه کردن گلای باغچه دلخوشی
 
 
ازعمق خاکسترشب چگونه شعله می کشی؟
 
 
فرصت بده گریه کنم که بی نهایت عاشقم
 
 
فکرگریزازشب وطوفن این دقایقم
 
 
بگوکجای زندگی گم شده بودی عشق من؟!
 
 
که خاطرات من همه درتوخلاصه می شدن
 
 
شبا که بغض می کنی
 
 
دنیا سکوت می کنه
 
 
زمان به صفر می رسه
 
 
زمین سقوط می کنه!!
 

 






:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: غمگین , آخر , آخرین , احساس , از , ما , اول , تگه , ای , خسته , باید , بدون , برای , به , بهش , بگو , بی , بیا , یکی , یک , یه , یا , که , کسی , ها , هامون , هم , همه , قصه , فقط , فکر , غم , عکس , فرشته , دوری , ذهن , دنیا , جاده , خدا , دست , دوست , دوست داشتن , دلم , روز , شب , عزیز , خاطره , تب , چشم , چشمی , واسه , پس , خون , خونی , دکلمه غمگین , عشق , نفرت , کلمات عاشقانه , کلمات غمگین , کلمات , عشقی , شکست , غم , غمگین , متن , شعر , دکلمه , متن عاشقانه , شعر عاشقان , دکلمه عاشقانه , متن غمگین , شعر , عشق , غمگین , افسرده , تنها , اشک , تنهایی , اندوه , مرگ , شکست , ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: